Aj min mage!

Jag hatar Lugnet just nu, gick dit igår för att jobba och då fanns det stora skyltar om att magsjukan härjar över hela boendet. Vad ska man göra? kan man gå hem igen och vägra gå in? :P Jag skulle ju jobba så jag gick in och bytte om till mina kläder, det luktade illa och jag får genast ont i magen :(
Dagen gick bra,  tänkte inte så mycket på det förens vid 3 tiden då en från min avdelning blir dålig i magen..fan! Usch Usch! Det blev värre och värre...

Jag fick ställa in mina planer med Erika och Sandra :( satt hemma och kollade på idol, tvättade mina händer med sprit och låg i sängen och bara väntade på att magen skulle vända sig ut och in..Just nu mår jag bra, men det ska vara 2 dagar utan symtom för att vara säker...

Jag ska tillbaka på måndag :( om jag inte blir sämre förstås, och vad är då bäst, att vara hemma med magsjuka eller gå till ett jobb där alla andra har magsjuka och sen att man blir ordentligt sjuk?

Jag kan inte bli sjuk nu! ska till IVA och gå resputbildning! Jäklar om magen inte sköter sig!


Kommentarer
Postat av: jesii

fyfan..:/

känner med dig..>.<

kommer ihåg när jag fick den värsta magsjukan man kan tänka sig, ingen trevlig syn elr känsla för den delen..:S kram <3

2008-12-02 @ 20:54:03
URL: http://jessicagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0