Äntligen fick jag sova!

Igår jobbade jag på Lugnet till kl 16, sen gick jag hem och hade en tv kväll med pappa framför idol :P
Det är nog första gången jag orkar se ett helt program. Men det var bra! Synd bara att Robin Eriksson åkte ur, jag hade hellre sett den skrikiga fjortisidolen Johan som förlorare! Men man blir väl behandlad som en kung när man har dessa småtjejer efter sig :P  Men det sköna var att jag somnade rätt så bra efter programmet...det va underbart att vakna imorse och känns sig utvilad!

Idag och imorgon blir det jobb på IVA. Hoppas det blir  lite fart på stället ikväll :)
Det enda som jag inte gillar med att jobba kväll är att jag måste gå till bussen sent på kvällen!...man vet ju vilka tokar som finns i Södertälje! Men så fort jag kommer till en Clas Olsson affär så ska jag köpa mig en såndär överfallsspray ^^ där den som hoppar på en blir tokröd i ansiktet och får in skiten i ögonen =D

Det blir även en mysig lunch på stan innan jag börjar med Erika och Pär =)

Ha en toppenhelg! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0