Higher!

Skönt med en hel vecka ledigt! =) var i Katrineholm och tog det lugnt.
Idag blir det jobb på Lugnet sen är jag ledig mån-tis och jobbar resten av veckan..jag måste nog fundera ut hur jag ska fortsätta med mina jobb, jag vill ha fler tider och genom det få hela veckor men det är lite svårt när man bara är timanställd. Så om jag ska söka nytt jobb eller hålla mig kvar? Vet inte riktigt vad jag ska göra...

Just nu längtar jag till kryssningen, sen är det ju snart jul oxå..fast det är inte lika spännande :P
Jag vill oxå börja köra snart, men nu har våran bil gått sönder så det kommer väl ta sin tid att fixa den oxå...vill gärna ha körkort till sommaren ^^ Man kan väl drömma lite!

Nej nu ska ja snart gå, Ha en bra söndag!

Kramar

min mysoutfit förra söndagen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0