Hoppas på massa shopping imorgon!

Det är dags att handla lite julklappar, det blir inte så många iår men de ska fortfarande vara bra :)
Sen lyckas jag alltid hitta mer till mig själv än till andra, jag har ingen lust att tänka på den taskiga ekonomin i världen när jag  vill fynda massa fina kläder och småsaker! Det är nog bra att man fortsätter att konsumera, det om något hjälper väl till att få tillbaka lite balans i pengakrisen?

och tack Jella för beskrivningen till stadsmissionen, det är inte alla som lämnar ut sina ställen sådär ^^ och jag hoppas att Sara har bättre koll på sthlm än vad jag har, jag blir som en turist så fort jag lämnar T-centralen :P

Hoppas dagen blir toppen! :)

kram godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0