Kalas och maskerad = Festlig lördag!

Jag börjar dagen med att jobba på Lugnet mellan 8-16, hoppas det går bra och att jag inte behöver slita som en tok, har en tendens att göra allt så fort, sen mår jag dåligt och är trött :P.

Efter jobbet ska jag hem till Sara för att fira henne ordentligt, raringen fyller 19 den 3:e men rymmer till Borås i hela 3 veckor! Lite tråkigt, men jag klarar mig nog! ^^

Ikväll blir det maskerad på Olearys och det kommer bli grymt kul! Jag har kanske inte den värsta outfiten men jag har iaf gjort min egna mask, sen till det blir det en fin klänning :)

ne nu måste ja packa väskan, Ha en toppendag allesammans! Och ha en spöklig Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0