en liten uppdatering :P

Sitter nu i morgonrocken och ska snart iväg till Lugnet för lite slit. Imorgon är det fredag och då ska vi fira Sara som fyller 19, men hur vet ja inte riktigt än :P Jag ska efter jobbet hitta en finfin present och jag är nog sämst på att köpa nått fint  eller vettigt :P
Men men, var en snabbis hos min snygging och det va mysigt, åker igen nästa torsdag och stannar i hela 4 dagar! Helt toppenbra!

Har ingen större lust att jobba idag för mina knän gör ont och jag känner mig stel som en vandrande pinne..men jag behöver jobba och få lite pengar för framtida planer :)

Längtar annars till kryssningen den 23 november, hoppas inget kommer ivägen!

Ha en bra dag i höstrusket! ^^


Kommentarer
Postat av: Whitney

snygg blogg design

2008-10-30 @ 20:01:18
URL: http://whitney.blogg.se/
Postat av: julia

tackartackar! :)

2008-10-30 @ 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0