Jag har inte tid att vara sjuk =(

Jag försökte intala min kropp om att hålla sig frisk nu under influensatiderna men den vägrade att lyssna!
Så nu sitter jag med en hals som känns som ett rivjärn, en mage som strular och en kropp som värker. Jag vill inte bli sjuk nu! har massa tider på IVA och på Lugnet men om jag blir sämre så blir jag väl portad resten av månaden..
Måste ner till centrum och köpa lite nudlar, apelsiner och sen dricka te och vatten i mängder...kollade även google och då hittade jag en artikel om att man ska ha citron i strumpan för att hålla förskylning borta. Vad gör man inte för att hålla sig frisk!
Men först ska jag nog vila, skulle vilja ha en massagestol som tog hand om min nacke och rygg :(

Ta hand om er! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0