Those dancing days

Sådär, sitter och lyssnar på Those dancing days, det har varit mycket snack om dem men jag gillar dem starkt! Härligt med ett tjejgäng :)
Har ätit frukost och väntar på att det slutar regna, jäkla höstväder..det ska ju vara sådär varm och soligt!
Idag jobbar jag kväll på IVA och igår gick det riktigt bra, jag börjar komma in i rutiner och ibland får jag leda arbetet på den sal som jag är i! Då måste jag ju göra bra ifrån mig :) ..jag måste ju visa vad jag kan om det blir ett vikariat! Jajamänsan, jag har snackat med bemaningschefen och det kan vara ett vikariat på gång! Coolt att vara 19 och första jobbet blir på intensiven =D Jag håller alla fingrar på att det ska gå igenom!

Sen imorgon åker jag till Katrineholm :) att vara ledig fre-söndag känns lyxigt! Jag har jobbat rätt mycket nu de senaste 2 veckorna så jag ska lata mig ihelgen :)

Ha en toppenhelg allaesammans, kramar

http://www.youtube.com/watch?v=ILuNZYmAs5o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0