Det känns inge kul längre

Det blir alltid såhär när hösten närmar sig, man känner sig tjock, blek och allmänt trött..
Jag lyckas göra det mest enkla saker till de största problemen och inget verkar vara stabilt just nu, jag verkar mest tjata och vara i vägen. Ett fult kort och jag bryter ihop över telefonen..
Jag är sugen på att börja träna igen, men har ingen lust att gymma och kommer inte på nått annat som jag kan göra.

kan inte någon öppna min skalle och resna ut allt skit som finns där?

hmm, jösses vilket muntert inlägg...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är faktiskt okej att höstdeppa lite! Du mår snart bättre ska du se. Du som är så snygg! Träningen kanske du peppar till om!



Jag tänkte middag hos mig nån dag i veckan? Bjuda tjejerna och bara ha trevligt? Smsa mig!

2008-09-22 @ 14:59:39
Postat av: julia

jo du har nog rätt! ja tycker man skulle hoppa över hösten :P låter toppen!

2008-09-22 @ 15:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0