Helgen kommer att bli toppen! :)

Idag var jag i Södertälje och shoppade lite, hittade ett superfint linne och ett bh-sett samt lite smink och nödvändigheter :)
På fredag blir det tjejmiddag hos Jella och det ska bli kul att se den nya lägenheten! Sen på lördag så blir det en till middag hos Sandra F som fyller 20, det firar vi med att dra ut och göra Södertälje osäkert ^^ =D

Sen blir det söndag och då ska jag bege mig till sjukhuset för att slita ihop lite pengar igen, jag kommer vara lagom rolig kl 07.00 dagen efter kalas och utgång :P men jag fixar det nog!
Ja känner mig liksom peppad till 100% när det blir så mkt kul i helgen! dessutom får jag lön och jag väntar på mina kort från extrafilm.se!

 Snart blir det Topmodel och sen ska jag nog sova, imorgon ska ja hjälpa mamma på tomten och då får man hoppas att solen är framme och ger mig lite höstkinder ^^
Ha det bra! kram



Kommentarer
Postat av: Mari

ja ni har verkligen fått toppen vädret ;)

2008-09-25 @ 11:33:29
URL: http://marii89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0