Välkommen till Södertälje, eller inte..

Södertälje har blivit nå slags tillhål för våldtäcksmän, knarkare, kriminella och fattiga människor....
När man läser LT så får man nästan varje dag läsa om någon som blivit misshandlad, våldtagen eller om kriminella gäng som skjuter överallt. Jag förstår inte vad som har hänt..
Jag ska ut med ett gäng kompisar på lördagen för att fira och efteråt ska jag ta mig från Södertälje centrum till Bårstabergen där jag ska sova över natten..tanken på att sätta mig på en buss mot ett stökigt område känns lite nervöst och när det finns galningar som hoppar på vemsomhelst närsomhelst gör så att jag vill undvika Södertälje efter kl 21.00. Det är sjukt att det ska behöva vara så men det är så Södertälje fungerar, ingen verkar ha koll på de ungar som förstör och misshandlar människor som på nått sätt provocerat dem.

Man skulle ha en större polisstyrka i centrum på helgerna och nattvandrare som går omkring i de områden där det finns parker och andra kända områden där man nu har haft ett antal tjejer och kvinnor som blivit våldtagna!
Det går inte att tänka " det kommer inte att hända mig" för i Södertälje kan man aldrig vara säker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0