Akuten

Jag har fått nå utslag på benet efter jag var ute igår och fixade i rabatterna. Det var inte större fara med det i morse eller när jag skulle börja jobba men vid 7-8 tiden så blir märket större och större, nu även med två små hål i. Det kliar och underbenet är alldeles svullet. Sjuksköterska på IVA säger att det kan vara ett ormbett! Så jag går ner till akuten för att nå läkare ska kolla på det, jag blir hänvisad till anhörighetsrummet och väntar i 30 min...efter det går jag ut och frågar om någon kan komma och kolla på märket eftersom jag behövs uppe på IVA, då har personalen gått hem!! Då hade nattpersonalen börjat och jag skulle komma tillbaka senare! då var klockan alltså kvart över nio och jag måste upp till avdelningen igen  för att möta upp nattpersonalen...så jäkla värdelöst!
Jag ska ta dem imorgon igen! jag tänker inte gå runt med nå plåster på halva benet på Rhodos eller ännu mindre käka massa penicillin!

Nu ska jag sova..kul start imorgon med ett varigt sår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0