Diagnosen är fastställd! jäkla grej på benet..

Jag tog saken i mina egna händer, visade utslaget på benet och 3 medicinläkare plus en narkosläkare klämde och kollade på det,  det var inget ormbett då det var för lång mellanrum mellan blåsorna men det kan vara en allergiskt reaktion på myggbett :P känns lite fånigt men det gör jäkligt ont!
Så nu blir det antibiotika i 10 dagar med 3 tabletter om dagen..får knapra tabletterna över Valborg och lite av Rhodosresan :( men bara jag blir av  med märket så blir jag nöjd.


Annars jobbar jag mellan 7-15 idag och jag var sugen på att träna efter men läkarna sa att jag ska vila i 2-3 dagar och hålla koll på utslaget så det inte blir större.
Känns rätt bra att veta vad det är..

Ha det skönt i solen ni som kan va ute! :)
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0