Efter en seg tågresa..

så är jag hemma i Nykvarn igen, var rätt mysigt att åka bort 2 nätter..Har träffat Jonna&Simon, Rille och Jesper :) och förstås raringen <3 vi käkade god mat på stan och jag handlade en superfin blommig väska som jag nu har ett antal av och ett fint skärp, allt för 20 kr på överskottsmarknaden och magasinet :D börjar bli duktig på att fynda!

Igår så ringde mamma och sa att en resa till Rhodos är bokad! det är en födelsedagspresent från min mormor då jag fyller år den 5:emaj :D vi ska åka den 3:e så det blir en vecka med sol och bad! Underbart! Häftigt att fira 20 år utomlands men jag kommer sakna alla härliga människor här hemma!

Missar Camilla som fyller 20..det känns tråkigt men vi får fira lite sen när jag är hemma! Lova alla partyfolks!

Nu ska jag greja med mobilen, den ska till uddevalla för lagning! lite sjukt att om de inte lagar den så får man punga ut 500 kr för att få tillbaka den :P

Ha det fint allesammans!
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0