Handledarutbildning och på jakt efter en bikini!

Nu kl 10 ska jag och pappa på handledarutbildning :) ska bli intressant att se vad det innebär! ska sitta på körskolan i 3 timmar så jag hoppas det är nödvändigt! tråkigt att inte kunna sova ut ordentligt idag bara..
Det gick bra i sthlm igår, hittade shortsen som jag kollat på och 3 linnen från Gina Tricot :)  Det enda som fattas nu är en bikini och kanske en tunn jacka..jag kommer vara så fattig innan lönen kommer och den går väl rakt ner till resekassan :P så maj blir en kämpig månad!

Här är kläderna iaf, fotat med kameran! :D köpte ju en likadan som jag hade innan ^^
Trevlig kille som sålde den :)




Ha en fin dag! kram

Kommentarer
Postat av: Skoglund

Så du var på blinddate ändå?

2009-04-18 @ 20:17:56
Postat av: julia

va? skoglund? :P

2009-04-18 @ 21:12:49
URL: http://meandbillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0