Heja Rhodos!

Idag betalade vi resan så nu är den bokad! :D imorgon ska jag till sthlm och träffa Jennifer samt köpa en kamera :P
Kanske inte säkrast att köpa begagnad men när man inte hittar nån annan så får det funka..känns lite som att man ska på blinddejt eller nått :P Men det är det förstås inte! utan bara en enkel affär! haha det lät ju bra det me..men jag älskar min snubbe så jag är inte sugen på nå dejtande <3 

I sthlm ska jag hitta ett par fina shorts, en tunn jacka som man kan ha på kvällarna i Grekland och sen en bikini! Kommer säkert hitta 1000 grejer men det har jag inte råd med just nu..

Lyssnar på Soko, rätt cool tjej från Frankrike...
http://www.youtube.com/watch?v=25AsfkriHQc


 Nu ska jag kolla in ginas hemsida efter lite grejer :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0