Lite ångest!

Jag har ett problem, ett rätt fånigt problem men det får mig att må dåligt...jag kan nog själv sätta diagnosen shopoholic!
Jag handlar massa saker, inte alltid nödvändiga men när jag står i en affär och hittar massa saker så får jag nå slags rus i kroppen. Jag känner mig glad och full med energi, sen efteråt när jag har handlat så sjunker humöret och jag känner mig väldigt trött!

Jag måste sluta med det här, men hur ska man klara det när man känner att man behöver så mycket saker?
Finns det nå stödlinje som man kan ringa till? :P


Kommentarer
Postat av: Littlej

haha ja förstår dej, vi får starta en klubb anonyma shopaholics:P (AS) hehe

snygg design föresten, håller på att göra om min med

2009-04-08 @ 17:17:16
URL: http://littlej.blogg.se/
Postat av: julia

haha jo det skulle behövas! men då behöver vi någon som inte shoppar som kan hålla oss i styr :P

okej tack!, ska kolla in din nu på engång! :D

2009-04-08 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0