Nu är jag tillbaka!

Vår andra dator är på lagning så jag får sitta vid brorsans dator..det är inte det lättaste när han jämt sitter här förutom när han är i skolan,då får jag ta min chans!

Nu är jag ledig ett bra tag framöver, vill ju jobba men när man inte får tider så blir det klurigt, jag får väl njuta av ledigheten medans den varar. Skönt att det är fint väder ute oxå :) ska ta ut hunden på en promenad snart. Biffen har föresten ett sår i tassen så han går på penicillin just nu, hoppas han blir bra snart!

På fredag åker jag till Micke efter mycket om och men..just nu är det svårt att matcha så att vi båda har tid, men jag åker iaf dit och hoppas på en bra helg :) <3 

Träningen går toppen! har även solat lite så jag känner mig pigg och fräsch :) är sugen på att åka utomlands och bättra på färgen lite! får se om mormor hänger på! då behöver jag inte betala hela resan och det är ju nice!

Nu ska jag kila ut med Biffen, ha en bra dag allesammans! 

kram


Kommentarer
Postat av: Littlej

Det kommer bli en toppen helg:P

2009-04-01 @ 15:44:09
URL: http://littlej.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hoppas verkligen det! behöver en partykväll :)

2009-04-01 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0