Sol vid Maren och nya skor! :)

Först var jag och Sandra F och tränade, kul med sällskap! körde rätt hårt nu innan helgen då jag åker till k-holm och inte kan träna som vanligt :) får träna på andra sätt! ^^
Efter träningen träffade vi upp Elin vid HM och där shoppade jag lite grejer, usch jag har börjat slösa massa pengar!
Vi gick sen och köpte macka på Nancys och sen satte vi oss vid Maren, kändes lite för tidigt men det var varmt och solen kom fram! Kändes som en mysig sommardag :) Efter mackorna tog vi en runda i stan och kollade på allt möjligt, jag hittade ett par tjusiga skor på Din sko som jag ska ha imorgon när jag drar ut med Jennifer och Jonna, ska bli kul!

Dagen har varit sådär helmysig! nu är jag hungrig och ska väl röra ihop nå middag :)

Har föresten fått färg i ansiktet! det bränns lite lätt om kinderna, underbart!

kram


Jäkla skitblogg,  kan inte ens få in en bild på skorna! dumt..men här är iaf Maren! :)



Kommentarer
Postat av: Littlej

åh mysigt.. blev det höga skor eller vad blev det för några?

2009-04-02 @ 18:42:52
URL: http://littlej.blogg.se/
Postat av: julia

det vart lagom med klack! :)

2009-04-02 @ 19:18:40
Postat av: Erika

Låter som en superhärlig vårdag:)

Snart äre dags för glass vid maren;)

2009-04-02 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0