vilken morgon!

jag åkte mot jobbet..snoret rann som på en kran och jag kände vafan gör jag uppe..jag bytte om till arbetskläderna och plötsligt kände jag hur jag får blodsmak i munnen! Kollade mig i spegeln och ser hur det nästintill forsar blod ur näsan på mig :P tog en pappershandduk och gick sen upp till avdelningen...där såg de hur jag blödde och stoppade upp massa blodstillande vadd i näsan :P  jag sa att jag har feber och är snorig..då skickade de hem mig :P
Hoppas att dagen blir lugn då de är en man kort!

Så nu sitter jag med vadd i näsan och nästäppa..ser för jäkla rolig ut :P helt uppsvälld runt näsan!
Hoppas ni mår bättre denna långa fredag.

kram


gullig bild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0