Vilket underbart väder..eller inte!

Efter en orolig natt utan sömn och med massa sjuka drömmar så hoppades jag på en  solig och mysig morgon, men när jag kikade ut under gardinerna så suckade jag högt! Det ligger nå slags dimma över hela Nykvarn :( det är kallt och sådär äckligt fuktigt ute så när jag hämtade tidningen vart jag helt klibbig och kände mig blöt.
Som om luften inte hade nå syre!

Jag ska fixa en videokamera som spelar in mig när jag sover! det kan bli värsta bra tv! tv400 är säkert intresserade eller  tv4 plus, de brukar ha rätt taskiga program :P

Annars är jag på Lugnet idag, härligt med OB när det är skärtorsdag :)
Nu måste jag kila ut i dimman, ha en bra dag allesammans!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0