En mysig helg :)

Lördagen var kul tills jag fick värsta migränanfallet, kom lagom till att vi skulle åka från mig till Kholm,  men så fort jag kom till lägenheten så gick det över. Fy tusan för migrän!
Sen vart det bara att vila under kvällen, var rätt skönt att ta det lugnt och jag startade vattenpipan på balkongen och bara slappade :)
Igår var vi hos Jesper och Jennifer :D vi fikade på min goda blåbärspaj och efter det beställde vi från Rhodos, så god mat! Sen bara mysa framför tv:n resten av kvällen..

Nu sitter jag på jobbet och känner mig lite seg, hoppas den här veckan går superfort, och sen nästa..sen är jag tillbaka i Kholm för 3 dagars ledighet :D  jag vill flytta nu!

Nu ska jag kolla runt lite..
Ha en bra kväll!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0