Evil Eye

Igår vid 12 tiden fick jag en sån huvudvärk att jag kräktes och sen slocknade i min säng, har aldrig tidigare haft nå liknande men jag kan tänka mig att det är så migrän känns. Jag somnade i 2 timmar och när jag vaknade så såg jag att mitt vänstra öga var svullet. Det såg hemskt ut!  såg ut som ett monster med ett litet öga och ett stort...
Tänkte att bara jag vilar ögat så blir det bra men idag när jag vaknade så är det fortfarande kvar..inte lika mycket men det trycker bakom ögat :( så nu vid 10.45 ska jag till vårdcentralen och kolla upp det...vore så jäkla typiskt om jag fick nå starka tabletter nu när jag ska till Micke och sen festa både på fredag och lördag...men hälsan får gå före.

Jag vet att det inte brukar vara nå allvarligt, men just att det är huvudet som strular gör mig väldigt nervös...
Dessutom ska jag jobba idag och jag får se om jag måste sjukanmäla mig. Det känns inge bra.

Hoppas det inte är nå allvarligt...




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas att det inte är ngt seriöst nu =/

2009-08-05 @ 12:03:58
Postat av: julia

ne det va troligtvis migränanfall, men jag vart så orolig när läkaren på vårdcentralen trodde det kunde vara en blödning! skrämde skiten ur mig..

2009-08-05 @ 15:44:59
Postat av: Jennifer

ja men det skulle jag oxå bli, men "tur" att det "bara" var migrän då.. ^^

2009-08-05 @ 16:29:36
Postat av: julia

jo det kan man leva med, ett migränanfall nångång men fan inte en blödning i huvudet :P

Jag får bära med mig mina tabletter om jag nångång däckar av huvudvärk :P

2009-08-06 @ 09:11:10
URL: http://meandbillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0