Första shoppingturen!

Nu har jag köpt mina dyra men bekväma Web skor! fatta 995 kr för ett par skor, har nog aldrig köpt så dyra :P inte ens fina skor! De här ska jag ändå ha när jag jobbar!

Sen vart det ett par jeans leggings från Vera Moda och en Tshirt från H&M :) Kunde shoppat ännu mer men jag hejdade mig, ska kolla vad  jag verkligen behöver, har rätt mycket kläder som är undanstoppade fortfarande som ska komma fram nu när det börjar bli kallare!  Sen kan jag kolla på loppmarknaden! Hittar kanske en fin pälsjacka och några koftor?

Kom ihåg Lions Loppmarknad på lördag den 29 mellan 12-16 nere på Hökmossbadet här i Nykvarn! det finns massa f
ina saker att fynda!


Mina fula men sköna arbetsskor!





Nu ska jag sova, ska upp vid 5 imorgon och börjar jobba kl 07.00, slutar 15 och sen ska jag bara vänta på att älskling ska sluta jobbet och komma hit! <3
Kram godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0