Höstväder nr 2, regn och rusk :(

Jag bunkrade upp med chips, godis och dipp igår, otroligt gott och jag kände att det förtjänade jag efter en slitsam dag på IVA. Kollade på Åter till Cold Mountain och grät floder som jag alltid gör , varför utsätter man sig för såna tragiska filmer? haha  men den är så hemsk men samtidigt så fin..se den om ni inte har gjort det!!

Snart ska jag till IVA igen. Jag trivs bättre och bättre för varje dag..det känns som att ju mer jag jobbar dessto bättre går det och jag kommer personalen närmre. Hoppas det blir samma stämning sen när det andra semestergänget kommer tillbaka. Jobbar ju hela september också så då gäller det att hålla ut och jobba med bra människor :)
Jag trodde inte att det skulle gå så bra som det gör nu och det känns riktigt skönt.

Senare efter jobbet ska jag kolla på en cykel! efter mycket om och men så är det en jobbarkompis som säljer sin nya blåsvarta damcykel och jag hoppas att den är fin! det enda jag funderar på är hur jag ska ta hem den :P vill helst inte cykla till Nykvarn i regnet. Men det ordnar sig nog :)

Sen ikväll blir det att ligga i sängen och titta på tv, tända lite ljus och ladda upp inför kommande vecka!






Ha en bra dag :)

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag satt med chips o dipp till The Villige...med ljus o grejer, ensam.

2009-08-16 @ 15:43:00
Postat av: Anonym

från mig btw ... jennifer

(kommer aldrig med)

2009-08-16 @ 15:43:56
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Tack så mycket:) Kul att du gillar den.

2009-08-16 @ 17:27:31
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Anonym

haha vilket sammanträffande Jennifer :D vi får ha filmkväll sen! mat, massa godis o ljus, sen nå bra film!

2009-08-16 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0