IVA 13.30-21.45

Jag har sovit riktigt bra inatt! drömde sjukaste drömmen bara, drömde att jag bodde i nå slags kollo med massa folk från gamla OP3 haha! Det var rätt spännande..
Snart ska jag ta ut hunden och boka tid hos frisören, måste toppa lite sen på lördag och sen får de fixa nå fin frisyr så jag är klar inför kryssningen, det finns inget som känns mer lyxigt än fixat hår! kan somna när folk pillar och rufsar...


Kanske nått för mig?



Efter det åker jag in till IVA igen, har varit där nu några veckor och det rullar på. Men det tar även all min energi! man måste alltid vara 100% allert om det blir nå katastroflarm..det kanske inte händer så ofta men det kan ju hända!
Sen kan folk vara rätt krävande när de är höga på morfin :P
Men dagarna går fort när man har kul!

Nu måste jag komma igång lite, Edward Cullens sångröst får mig att sjunka in i nå slags drömtillstånd..
Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Robert Pattinson heter han ;)

2009-08-23 @ 13:33:00
Postat av: julia

haha ja tänkte fel :P

2009-08-23 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0