Jag blir så glad :D

Jag har fått lön, mycket mer än jag trodde att jag skulle få..och nu blir det såklart shopping  och sen börja kolla efter en bra bärbar dator! Älskling får hjälpa mig, har ju noll koll på vad som är bra..
Annars är jag rätt trött, har varit lite hängig på jobbet då halsen inte riktigt hänger med, sen huvudvärk och magont..men skam den som ger sig! jag får ju lön..haha!
Det kommer bli såå skönt med helg sen! Micke kommer och det blir Lions Loppmarknad! äntligen..älskar att fynda massa mysiga tröjor och kolla efter fina saker :)

Nu ska jag få i mig lite frukost och åker in till UVA vid 8.

Hoppas ni får en fin dag, det ser ut som att solen tittar fram! :D

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0