Känner mig riktigt seg!

Sitter och gäspar och nyser varannan gång, känns inte alls kul att vara på Uppvaket idag! passet är långt, det är mycket patienter och man får aldrig komma ut och fika :P Det känns sådär att vara där idag..men det är 1 dag närmre lördag!
Bara det inte blir storm eller nått på havet, inget får stoppa kryssningen! :)

skönt när solen lyser oxå, behöver all energi jag kan få idag!
Nu ska jag ut och plocka tomater till lunchen, om jag får nå lunch..


En tjuvtitt på klänningen som jag ska ha på lördag! rosa och underbar! :D




Ha en bra dag! kram

Kommentarer
Postat av: Erika :)

Superfin klänning! Hoppas att du har en toppenhelg :)Kram på dig vännen

2009-08-19 @ 16:55:09
Postat av: Anonym

tack! det va synd att ja missade er igår! vore kul att träffas snart :D tackdetsamma gumman! kram

2009-08-19 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0