Ledig men inte lat :)

Det är skönt att vara ledig mitt i veckan, jobbar nu hela helgen och det kommer bli rörigt eftersom vi flyttar in i den nya salen. Det känns rätt bra att jobba och känna att man gör något vettigt :)
Idag har jag varit hemma hela dagen, tänkte ta en sväng på stan men kom på att jag inte har nå pengar att spendera :P
Får hålla mig fram till löning! sen ska jag handla lite nya skor, nå fin jacka och helst en cykel! Måste ha en innan vintern...

Någon som säljer eller känner någon som säljer en fin damcykel? helst en svart...=)

Sen har jag dammsugit, tagit ner tvätt och varit ute med hundskrutten och fångat lite sol. Så skönt när man känner hur det bränner i nacken..har lagt ut bilder från helgen och tittat på tv. Slappar bäst i soffan med en filt och nå amerikanskt på tv:n!
Senare blir det nog en promenad med Anna :)

Nu ska jag lägga mig vid tv:n igen och vila magen efter maten



 jag bjuder på den här bilden från lördagens festande!  Het eller vad? ;)





Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0