Lördagsgodis

Jag jobbar hela helgen nu på IVA och det går bra! det känns bra att man inte är helt slut efter dagen utan orkar göra något efter också. Idag ska jag bara ta det lugnt, ska ner till centrum snart och handla lite gott inför kvällen sen ska jag kolla på film :) skulle vart bättre med älskling som sällskap men det får funka solo oxå..saknar dig massor <3
Jag har dessutom beställt bilder idag och klarat mig från att äta godis i 31 dagar! det är otroligt när man tänker på vilken godisråtta jag är, nu ska det bara ätas godis på lördagar!
haha låter som ett litet barn men jag ska fixa det..

Annars skulle jag behöva ha en miljon kronor eller nått, känner mig lite pank fast jag har fått lön, men det var mycket att betala denna månad och man får väl vänja sig..

Nu ska jag äta, ha en bra helg :)




kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0