Mina timmar på akuten

Min huvudvärk gav inte med sig och efter besöket på vårdcentralen så skickade läkaren en remiss för röntgen på sjukhuset. Jag fick panik, hon misstänkte att trycket i mitt huvud kunde vara en hjärnblödning..
Pappa körde in mig till akuten och jag fick vänta 1 timme innan en sjuksyrra kom och hämtade mig, sen kom en uska och tog prover sen 2 läkare för att köra lite motoriska tester och kolla..
Det vart ingen röntgen då det skulle utsätta mig för massa strålning och det kändes rätt okej..de kom tillslut fram till att det var migrän och skrev ut tabletter som jag ska ta vid behov..

Tydligen så kan migrän vara upp till 73 timmar :( så nu ska jag vila och imorgon samt fredag blir det jobb. Ska helst vara pigg till helgen då jag ska till Micke <3


Nu ska jag vila och sen kanske ta en promenad, får se om jag orkar, känner mig helt slut...

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0