Nu är det höst ute!

Gick ut för att hämta tidiningen och kände hur kallt det va! det enda som fattades var nå centimeter snö på vägen. Jag gillar hösten, speciellt de dagar som det är kallt men samtidigt soligt :) när man ha på sig en mysig jacka och matchande halsduk, vantar och en fin mössa :)

Ska vara på IVA hela helgen och jag hoppas att det blir lugnt, jag klarade mig rätt bra igår när vi fick in en väldigt dålig patient som vi senare skickade vidare. Hoppas det gick bra...
Jag ska ta en sväng på stan senare oxå, måste hitta nya arbetsskor för mina gick sönder igår..taskig kvalitet från Coop!
Men jag hade hellre velat lägga pengarna på nå fin sjal istället för dyra skor..men om man jobbar inom vården så måste man satsa på ett par rejäla skor! Annars blir jag krokig vid 25 års åldern..


 




 
                                                      

Ha en bra helg :) 

kram




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0