Okej, andas, idag blir det kryssning! :D

Jag kunde knappt sova inatt pga nervositet! Tänkte på 1000 saker som kan gå fel och det gör mig helt virrig! Huvudsaken är att vi kommer på båten! och det ska inte vara några problem när mormor hänger me haha!
Har fixat det mesta nu, kameran är laddad, väskan är packad och håret är fixat! :)
Nu ska Micke hitta hit bara när hela vägen är avstängd pga Stagedive 09, men jag ska ringa senare och kolla läget :)
Tråkigt väder för dem som ska vara uppe i parken idag! är glad över att få vara på en båt!

Tror att jag ska försöka vara uppe 24 timmar! så festen fortsätter till kl 07.40 imorgon! haha önska mig lycka till!
Jag vill bara dansa och sjunga just nu..taggar som en dåre här och ingen är vaken!

Men nu ska jag få i mig lite té!

Kommer säkert in senare oxå, måste få ut mina uppjagade nerver :P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0