Peppad inför en ny vecka? knappast..

Det var himla mysigt igår, satt och grillade med min farbror och farmor :) solen sken och efter en stund ute kände jag mig inte lika blek och glåmig som jag gjorde tidigare under dagen..tyvärr fortsatte inte dagen så bra. Somnade av ren utmattning i fotöljen fast jag försökte att hålla emot, det gjorde så jag inte kunde somna igår kväll.

Sen vid 23 tiden var det ett jäkla liv på mamma och pappa och det visade sig att det varit inbrott i min andra farbrors hus..min pappa åker dit och fixar plankor för fönstrerna och mamma snackar med securitas. Jag vart lite skraj, det är nog en av de många rädslor jag har..att bli rånad och skjuten hemma..att det kommer upp maskerade män från källaren medans jag ligger på övervåningen och är livrädd...jag vet att jag har sett för många skräckfilmer :P

 Satt klockan på 05.00 och försökte verkligen att somna men  kl 02.30  vaknade jag alldeles svettig och det var ju bara att gå upp och skölja av sig lite...så nu har jag suttit uppe sen dess och kämpat med att hålla ögonen öppna..kul start på veckan..

Jag hoppas att det blir lugnt idag på IVA, känner att min energi börjar sina och humöret är bergodalbana.  Veckan får gå fort för på fredag ska jag fira Elin som fyller 20 och senare  på kvällen åker jag till Kholm. Ska bli kul att träffa henne och lite folk från gamla klassen :) sen fortsätta fixa i lägenheten och sen festa på lördagen..

Hoppas ni andra får en bättre start på veckan, nu ska jag ut i spökvädret mot bussen.

kram

Bjuder på lite Timo Räisänen Vs In flames

http://www.youtube.com/watch?v=9L7lfOmZRFE&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0