Så skönt med sovmorgon!

Vaknade för en halvtimme sen helt utvilad och på bra humör! det var längesen det hände!
Snart ska jag ut med hunden och sen träffa Sandra för en lite längre promenad :) ka bli skönt att bara få snacka av sig lite..
Funderar fortfarande på cykeln, den är billig men den kändes inte riktigt 100, det finns kanske bättre och finare men de är då betydligt dyrare! klurigt det där...
Nu ska jag kila, jag tittar säkert in mer idag! ledig och lat ska jag  vara idag! :)

sen tillsist, det enda som gör mig riktigt förbannad är brudar som tror att de är nått. Lägg ner skitsnacket och skaffa ett liv, en gång subba alltid subba.

tack för mig :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0