Stolt cykelägare :)

Jag köpte cykeln idag! känner mig som ett barn på julafton, vill testa på engång! men styret satt inte riktigt fast och däcken behöver pumpas men det ska jag fixa imorgon :) Sen ska det finnas en korg på men den hittade vi inte, men annars får jag köpa en senare!
Känns riktigt bra att ha en cykel , ser fram emot att cykla till Willys och handla med den i Kholm sen :)

Saknar mig älskling massor nu, men på lördag så träffas vi äntligen! Ska bli toppen att träffa Jennifer och Jesper oxå! vi ska äga båten hörrni! 

 Nu lyssnar på Pitbull, "I now you want me" så jäkla skön! jag ska springa till den sen..perfekt träningslåt!


Mina nya pärla =)





Känns skönt att börja beta av saker som jag behöver köpa! Listan blir bara mindre och mindre :)

Nu fattas bara

1: En bärbar dator
2: Höstkläder
3: Skor
4: Gymkort på Friskis &Svettis
5: Kuddar
6: En köksradio


Nu ska jag ut och springa!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0