Tillbaka på IVA =)

Efter en toppenhelg så är jag tillbaka i Södertälje, har inte saknat staden direkt men det känns okej att vara tillbaka. Självklart hade jag velat stannat i lägenheten men lite jobb behövs när räkningarna kommer. Just ja, jag kommer fortsätta som timanställd även efter mitt vikariat och det känns okej, om jag inte får jobb i kholm så har jag ändå nått att luta mig mot :)
Helgen dårå! en kanonhelg verkligen..började sakta men säkert hos Elin som fyllde 20 :D supermysig lägenhet och roligt folk, synd bara att jag gick så tidigt men festen fortsatte i Katrineholm :D somnade till på tåget men kom igång snabbt igen på san marino med Idol-Pål som sällskap! haah vilken tönt! :P

Festen fortsatte på lördagen och det va sååå kul! fast jag ramlade i karusellen så njöt jag i fulla drag..kanske lite full oxå? haha

Nu måste jag jobba, kommer in med lite bilder sen!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0