Torsdagen före partyhelgen!

Kan man inte spola över den här dagen? ska jobba på IVA till 21.45 och jag hoppas verkligen att det blir lugnt.
Huvudet känns bättre men kroppen är fortfarande seg efter de hårda stolarna på akuten..men mamma och pappa va himla snälla igår, beställde grekisk mat och lät mig ligga i soffan hela dagen! det händer aldrig annars!

Nu ska jag klä på mig och sen ta ut biffskrutten på promenad, jag har blivit väldigt duktig med att gå ut ordentligt och sen följer jag mina nya kostvanor :) hoppas det visar lite resultat sen...helst kring magen och låren, rumpan får vara kvar! haha

Ha en fin dag idag :)

kram


om han kan så kan jag! haha


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tur att det inte var något allvarligt!!

2009-08-06 @ 11:43:08
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se/
Postat av: julia

Ja det känns bra att det "bara" var en kraftig migrän :P

2009-08-06 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0