4:e advent :)

Har suttit och fikat hos Jennifer och Jesper :) det var mysigt med god blåbärspaj och glögg. Det värmde gott i magen!
Sen vart det lite trist när grabbarna spelade tv spel men jag, Jennifer och Jonna sysselsatte oss i köket och pratade om allt och lite till :) de gör mig så sugen på att skaffa hund, nått som jag också kan berätta om!
Sen fick vi se Project Runway och efter det fick grabbarna spela igen :P
Men det var ändå en mysig kväll :)
Nu sitter jag vid datorn och såg på nyheterna att Brittany Murphy har dött, det är sorgligt. Hon var duktig! Gillade henne i 8 mile..

 

Nu ska jag dricka upp min varma choklad, så gott!

Ha en bra kväll

kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja vi får hitta ett tjejspel nästa gång eller ngt :P

2009-12-21 @ 00:15:07
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

haha ja! eller singstar! :D

2009-12-21 @ 08:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0