Åker och jobbar ikväll!

19.21 går tåget mot Södertälje syd och somvanligt blir jag lite nervös och orolig :P
Nu när det har kommit en hel del snö så brukar det alltid bli krångel med tågen, förseningar, stoppsignaler eller nedfallna träd över ledningarna..ni förstår vad jag menar!
Börjar på sjukhuset 21.15 och jag tror att om det skulle bli nå strul så har jag ändå lite marginal, är i Södertälje 1 timme innan jag börjar så jag har tid över om nått skulle krångla..

Snart ska jag ner en snabbis till Netto, behöver en promenad för att lugna ner mig lite och sen ska jag laga middag. Idag bjuds det på fiskpinnar med potatis, citron och avokadoröra. Enkelt men gott :)


Stannar i Södertälje fram till lördag kväll, ska försöka hinna med nattåget tillbaka hit för att sen fixa upp granen och pynta lite, raringen jobbar så jag tar chansen medans hans är borta, annars blir det en massa gnäll ^^


Ha en bra dag och kväll :)
Håll tummarna för att tågen fungerar!

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0