Dagen före julafton! :D

Julkänslan har inte riktigt fastnat hos mig men jag vet att imorgon när jag vaknar upp i Nykvarn så kommer den komma som en explosion!  Jag hoppas att granen är klar och förhoppningsvis ligger det en massa paket under!
Jag har en stor kasse med paket till alla :)

Vid 18.20 åker jag in till Södertälje och jobbar natt på IVA, får väl hålla tummarna att tågen inte strular men om de skulle göra det så har jag 2 timmar till godo. Det ska bli kul att jobba, jag trivs bra med att ta nattpassen och jag tror bossen har lite fler tider till mig, bara de inte är juldagen, nyårsafton eller nyårsdagen..då vill jag festa och sen vakna upp lite bakis men ändå glad!

Kommer sakna Micke mest nu när vi inte firar jul tillsammans men vi tar igen det på juldagen med lite paket och mys <3

Nu ska jag fixa lite kläder och krama min snygging lite.
Ha en bra dag :)

Kram


Pappa som jultomte hos grannarna förra julafton! :D
och biffskrutten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0