Från min hemligaste vrå..

Okej jag erkänner!  Ibland har jag en tendens att prata för mig själv, jag har börjat göra det mer och mer och det är ju lite pinsamt och folk tror väl att man är galen..
Som idag, jag stod i vårt fika rum och pratade högt med mig själv om jag skulle välja kaffe eller varm choklad, sa att jag måste ju hålla mig vaken och blablabla, sen kände jag att någon stod i dörren och tittade skumt på mig..
" Står du och pratar med dig själv? jahaaaaaa!" och personen som stod där tittade förvånat på mig haha
Men nu vet ni iaf, om ja pratar och inte tittar på er så pratar jag med mig själv, vad ska man göra om man inte har någon annan att prata med? Jag pratar kanske för mycket ibland och folk orkar inte lyssna..då tar man det näst bästa, en själv! :P

Annars är allt okej, börjar komma tillbaka lite gladare och mindre trött och ledsen, dagarna på jobbet går bra och snart är jag tillbaka till min snygga man i Katrineholm :) saknaden blir massiv när man är borta i flera dagar..

Har även fått mina partypics från extrafilm.se och så fort jag är hemma igen så hamnar de i hallen i min partytavla!
Har tagit pinsamma och drunken-sailor-bilder som jag hade på datorn ;) Ingen kommer undan!

Alla som har blogg och läser det här borde ladda upp den värsta men roligaste partybilden som man har!
Mer fest åt folket! :D Kom igen!

Nu sitter jag vid mammas dator och bjuder inte på den värsta, men jag var lagom förlorad i dimman i det här ögonblicket! Och jag har inga minnen om hur jag kom hem den kvällen.. hahah kan ladda upp nått värre sen när jag är hemma igen ;)







Kommentarer
Postat av: Jennifer

den bilden var väl inte så farlig :D jag har värre om du vill ha XD

2009-12-04 @ 15:30:42
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

haha ja kan tänka mig det! du kan skicka över sen! höhö

2009-12-04 @ 16:19:18
Postat av: Camilla

Haha! Vi pratar alltid med oss själva på jobbet. Vet inte hur många ggr idag jag har sagt "va?" till Kelly som sitter mittemot mig, sen kommer jag på mig själv och säger "jaha, du pratar med dig själv igen?".. Svinkul! Av sig själv får man de svar man vill ha! ;)

2009-12-04 @ 23:16:11
URL: http://milchen.blogg.se/
Postat av: julia

haha tack Camilla! jag behövde höra att det inte bara är jag som gör så! :D

2009-12-05 @ 00:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0