Glitter och Glamour :D

Temat på kvällen var verkligen glitter och glamour :)
Vi tjejer körde hårt på glitterklänningar, paljettoppar och glittriga smycken! Det var verkligen kul att klä upp sig lite extra och Jonna och Jennifer var supersnygga :)
Vi började kvällen hos oss med att äta tacos och efter det gjorde vi iordning oss för att gå över till Jennifer och Jesper, vi satt där medans killarna kollade på nördklipp på youtube och partystämningen var rätt låg :P Tills vi tog över datorn och satte på lite bra musik och började blanda drinkar..då höjdes partystämningen med 1000%!

Vi satt där, drack, lyssnade på bra musik och hade det jäkligt bra! Vi laddade inför utgången och efter några timmar hamnade vi på San Marino! Tänkte att nu skulle man fastna här och ruttna men det var så bra där! Alla var glada, vi köpte ännu fler drinkar och satt och sjöng och dansade, precis vad jag behövde! :)
När klockan var 1 så vart vi lite förvånade för vi ville ju fortsätta! Vi hade ju precis kommit igång! haha
Eter san marino så gick vi till mc donalds och fyllde upp våra spritfyllda magar med fett och kalorier... somvanligt smakade cheesburgaren gudomligt gott !

Sen var det direkt till sängen för att springa fram och tillbaka till toan hela natten, min mage klarar inte alkohol!
Sen blir man sådär snustorr i munnen så det känns som om man torkar ut..

Men nu, nu sitter jag och mår sådär..lite snurrig, lite äcklig men jäkligt nöjd! Bilderna som jag har laddat in i datorn är de perfekta drunken-sailer-bilderna! haha laddar upp några nu så får ni själva se våran partykväll!



Laddar upp fler på bilddagboken!


Nu ska jag vila lite, huvudet känns rätt tungt och magen som en torktumlare! haha äkta bakissnack!



Kommentarer
Postat av: Julia

precis som för mig... ja kunde inte prata för att munnen var så in i helvetes torr, hade två glad vatten i sovrummet :P

2009-12-12 @ 15:15:00
Postat av: Jennifer

glas*



och jag heter jennifer inte julia :P

2009-12-12 @ 15:16:28
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

haha det är läskigt va törstig man är efter en utekväll!

du är nog lite snurrig från igår, o sorry för smällen! men jag fick tillbaka vad jag förtjände! haha

2009-12-12 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0