God Jul :)

Det är lugnt här på IVA och jag har precis fikat  :)
Nu är det äntligen julafton och som jag trodde så har julkänslan smygit sig på :)
Det började på tåget när alla önskade God jul för att jag hade så mycket paket och sen på jobbet är alla lite glada och stojiga. Men jag saknar min älskling, mer än någonsin..jag skulle kunna skippa julafton för att snabbt komma till juldagen då jag är tillbaka i Kholm och vi firar lite jul tillsammans :) Vi ska även till Norrköping för att köpa en ny tv, hoppas de har nå billiga kvar då!

Nu ska jag fortsätta slita lite.

Hoppas ni alla får en toppen mysig dag med nära och kära! :)

massa julkramar


Kommentarer
Postat av: Hachi

ska ni till media markt på freda?

2009-12-24 @ 02:21:18
URL: http://hachisan.blogg.se/
Postat av: Julia

Jo jag tror det :) får kolla med Micke.

2009-12-24 @ 11:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0