Godmorgon!

Ja om man har sovit något så kan det säkert vara en god morgon, men själv har jag sovit högst 2 timmar och jag blev väckt för en timme sen av att pappa tände lampan i mitt rum.." när ska du upp?"..
Men jag har iaf ätit frukost och tagit min morgondos av Ipren, det har blivit en vana nu att knapra 2 tabletter innan jag går till jobbet. Känner mig trött och glåmig!

Jobbar idag och imorgon på UVA och sen vill jag hem! Hem till lägenheten, till min snygga sambo, diskmaskinen och min dator! Har suttit vid mammas nu några dagar och jag blir djävulen själv när jag sitter här..datorn är segare än segast!

Men jag hoppas dagen går fort så morgondagen kommer snabbare! Sen väntar en partyhelg och jag kommer ladda som en dåre inför det! Vill shoppa, fixa håret och köpa massa vin och cider! :)


Ha en fin dag allesammans!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0