Jag är inte pestsmittad, bara jäkligt snorig!

Är tillbaka i Katrineholm och det är skönt :) synd bara att när man lämnar lägenheten några dagar och kommer tillbaka så har den förvandlats till en ungkarlslya! Ölkartonger, chipssmulor och cigarettfimpar ligger lite överallt..

Eftersom jag är så himla förkyld så har jag bunkrat upp med halstabletter, vitamindricka, clemetiner och näsdukar. På tåget hamnade jag brevid en äldre dam som måste varit rädd för baciller eller nått, så fort jag snöt mig så vände hon sig om och såg helt förstörd ut! haha det var en massa som satt och snöt sig i vagnen men jag var nog den som snöt sig mest! Jag kände mig lite utittad och obekväm med tanten brevid mig :P
Jag skulle inte heller vilja sitta brevid någon som snorar men man får ta sånt ibland..det är ju såna tider nu!


Nu ska jag tappa upp ett bad och försöka krya på mig lite, vill ju hem till Jennifer och Jesper imorgon och dricka en massa glögg! :)

Resten av kvällen spenderar jag i soffan med en stor skål chips och dipp!

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0