Jag får inge fredagsmys :(

Jag fick värsta suget efter att säcka ihop framför tv:n i lägenheten tillsammans med min raring. Det stack till i hjärtat på mig och jag kände mig lite kramsugen..älskling får ställa upp ordentligt sen när jag är tillbaka!
Sitter och väntar på fortsättningen av Idol, jo jag sitter på jobbet men fick springa ut en snabbis för att kolla läget :)
Hoppas ni andra har någon/några att krama under kvällen och att det är nå riktig fest nånstans! Jag skulle behöva allt det där just nu men väntar snällt tills vi ska fira Jesper nästa fredag! Jag kommer säkert dricka alldeles för mycket och alldeles för snabbt men om man har ett roligt sällskap så är inte det helt fel heller! :D

Nu ska jag kila och kolla vem som åker ut! Hoppas på Kalleballe! :)

Kram och in i dimman med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0