Jobb,Jobb och mer jobb!

Jag är i nå slags svacka nu, det är mycket på jobbet och det tar all energi!
Kommer hem och äter, sen säckar jag ihop framför tv:n och slumrar till hela tiden. Jag har inge energi eller glädje i kroppen utan känner mig mest trött och irriterad.
Jag vet att det är jäkligt tur att jag har ett jobb, men när man inte gör nått annat än att jobba så tappar man humöret och orken tillslut..

Efter jobbet så gick jag en snabbis på stan, kände mig sugen på att shoppa men efter en stund så försvann det oxå och jag ville bara hem och sova :P då är det illa!

Sen är jag sämst på att uppdatera bloggen, men jag blir nog piggare på det när jag känner mig lite gladare..

ha en bra kväll, jag väntar på Greys!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0