Lite julshopping och sushi :)

Tog en runda med Jennifer på stan och jag hittade en julklapp! Kändes rätt skönt att handla till andra än till bara mig själv ^^ Provade även sushi på SushiCorner och det smakade gott! Rekomenderar det till alla som gillar sushi!
Sen kom Simon och Jonna över för att fika och bara snacka av sig lite, tog fram mina mumsiga chokladrutor och de verkar populära :) får baka lite mer så man fyller på i frysen.

Senare blir det Ugly Betty!

Nu ska jag fortsätta kolla på söta hundar, är grymt sugen på att skaffa hund till våren/sommaren :)
Ha en fin kväll!

kram
Simon och Jonna med en liten Kira =)

 

russkaya tsvetnaya bolonka
Vilket jäkla namn, men så söt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0