M is for Music!

MTV hjälper mig att kickstarta dagen! :)
Jag känner mig på bra humör idag!  vaknade och kände att den här dagen blir bra och när jag tittade ut bakom persiennerna så var solen där! helt underbart att se solen..mina blommor behövde också den för de började se lite ledsna ut.
Har precis duschat och ska snart träffa Jennifer , vi ska ta en tur ner på stan och kolla lite rea och fika :)
På torsdag är det nyårasfton och jag tror det blir kul! Har kollat med Jonna och de kan nog komma och äta hos oss, äntligen får jag använda mina nya tallrikar! Raringen är nog också hemma och håller oss sällskap, visst det hade varit bra med jobb men nu ska jag verkligen fixa en kanon nyårsfirande så han kan tänka bort jobbet en stund!

Det låter kanske lite klyschigt men just nu har jag det bra! Jag trivs i lägenheten, Katrineholm blir bättre för varje dag, det skulle kanske behövas lite mer jobb men jag är inte orolig och snart börjar ett nytt år med nya utmaningar och händelser...jag känner mig nöjd med 2009 och är redo för det nya året! :)
Det enda som fattas är att dra hit alla mina härliga tjejer från Nykvarn och Södertälje, det är på tiden att de kommer hit och spanar in hur jag har det :)

Det gäller bara att hitta en helg eller nått som funkar för alla!

Nej nu ska jag fixa lite
Vi hörs :)
kram


Jag saknar er babes!


Kommentarer
Postat av: Milla

Saknar dig med! Du får kirra nåt hos dig så kommer jag dit direkt! :D Puss på dig, och gott nytt år om vi inte hörs innan nyår. :) Puss

2009-12-29 @ 11:37:40
URL: http://milchen.blogg.se/
Postat av: julia

ja absolut! tänkte just att januari brukar vara fattigmånaden men kanske till slutet av månaden? Tackdetsamma! och ha det toppen på kryssningen! :D

2009-12-29 @ 13:44:31
Postat av: Angelica

Saknar dig!

2009-12-31 @ 10:03:02
Postat av: julia

Ja ska fixa nått här snart, jag saknar er med!

2009-12-31 @ 11:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0